فروشگاه وبلاگ
 
گرافیک و تصویرسازی

لیست محصولات فروشگاه 

 

 Cinema 4D R13

قیمت محصول : 1000 تومان

آخرین نسخه ی نرم افزار محبوب Cinema 4D که امکانات بیشماری در این نسخه به برنامه اضافه شده . از نظر کارایی و سرعت برنامه ، پیشرفت چشمگیری صورت گرفته که باعث میشود خروجی کار بسیار بهتر و قویتر باشد .

 

 

 

Cinema 4D Learning Pack

قیمت محصول : 5000 تومان

بسته ی آموزشی نرم افزار Cinema 4D که بعد از ماهها تلاش گردآوری شده و در خدمت شما دوستان قرار گرفته . با استفاده از این مجموعه شما میتوانید سطح خود را بسیار افزایش داده و به یک حرفه ای تبدیل شوید .

این مجموعه در 4 DVD تدارک دیده شده و سعی گردیده تا به صورت کاملا تصویری ، تمام نکات آموزشی این نرم افزار را دربر بگیرد . شامل چندین ساعت آموزش تصویری در زمینه های مدلسازی و انیمیشن به صورتی روان و ساده که توسط استید برتر انیمیشن و گرافیک به شما آموزش داده میشود . با انجام تمرینات این بسته ی آموزشی  به یک مدلساز و انیماتور حرفه ای تبدیل می شوید .

 

Adobe Creative Suite 5.5

قیمت محصول : 2500 تومان

نسخه اصلی  و آخرین ورژن برنامه های گرافیکی شرکت Adobe به صورت کامل و  بدون دستکاری برای شما عزیزان تدارک دیده شده . این مجموعه در 2 دی وی دی و شامل نرم افزارهای زیر میباشد .

  Photoshop , Illustrator , InDesign , Acrobat X Pro , Flash Catalyst , Flash Professional , Flash Builder , Dreamweaver , Firworks , Contribute , Premire , After Effects , Audition , OnLocation , Encore , Bridge , Device Central , Media Encoder , CS Live Online Services

 

Photoshop Secrets

قیمت محصول : 5000 تومان

مجموعه ی رازهای فتوشاپ ، پرفروشترین مجموعه ی آموزشی نرم افزار فتوشاپ در دنیا میباشد . این پک آموزشی که توسط استاد مسلم فتوشاپ در دنیا آموزش داده میشود ، باعث رشد چشمگیر سطح اطلاعات شما در این نرم افزار شده و شما نیز میتوانید تمام عکسها و تبلیغاتها و پوسترهایی که میبینید را خودتان طراحی کرده و ایجاد کنید.  بسته ی موجود در این فروشگاه اصلی و بدون هیچگونه تغییر میباشد که توسط خود استاد آموزش داده میشود. (بعضی از شرکتها با دوبله و دستکاری این محصول ، کیفیت آن را پایین آورده اند.)  . رازهای فتوشاپ در 5 دی وی دی عرضه میشود .

 

 

Illustrator Learning

قیمت محصول : 1000 تومان

مجموعه ای عالی برای یادگیری حرفه ای نرم افزار Illustrator . آموزشی کاملا تصویری و روان که با انجام تمرینات آموزش داده شده ، می توانید سطح خود را در این نرم افزار بالا ببرید . این مجموعه در یک دی وی دی گردآوری شده است.

 

Adobe After Effects Learning

قیمت محصول : 1000 تومان

نرم افزار After Effects برنامه ای برای ویرایش ویدیو و خلق جلوه های ویژه است . توسط این مجموعه ی آموزشی و آخرین نسخه ی این نرم افزار را به صورت حرفه ای و کاملا تصویری ، از سطوح مبتدی شروع کرده و به درجات حرفه ای خواهید رسید . توسط این مجموعه ، تمامی نکان نرم افزار را یاد خواهید گرفت .

 

Google Sketch Up Learning

قیمت محصول : 1000 تومان

انواع روشهای مدلسازی با Sketch Up را توسط این مجموعه ی آموزشی میتوانید فرا بگیرید .

این مجموعه کاملا تصویری میباشد و به همراه آخرین نسخه نرم افزار و پلاگین V-Ray برای این نرم افزار و چندین کتاب مفید برای شما عزیزان ارائه میشود .

 

Poser Learning

قیمت محصول : 1000 تومان

با توجه به اینکه استفاده از موشن کپچر در ایران برای افراد عادی غیر ممکن است ، بنابراین با یادگیری نرم افزار Poser میتوانید انیمیشن های طبیعی برای انسان و سایر موجودات زنده طراحی کنید و آن را در فیلمها و انیمیشنهای خود استفاده کنید . مجموعه ای بسیار کاربردی برای یادگیری تمام امکانات این نرم افزار قدرتمند .

 

Best Graphic Softwares

قیمت محصول : 2000 تومان

مجموعه ای از بهترین نرم افزارها و ابزارهای طراحی کامپیوتری .

این مجموعه شامل 10 ها نرم افزار طراحی های سه بعدی و دو بعدی ، صدها وکتور و عکس طبقه بندی شده ، صدها براش برای فتوشاپ در موضوعات مختلف ، صدها تکسچر طبقه بندی شده برای مدلهای سه بعدی و چندین پلاگین مختلف برای نرم افزارهای گرافیکی . این پک ویژه در 2 دی وی دی آماده شده است . 

 

MegaStructures

قیمت محصول : 6000 تومان

محصولی ویژه برای شما عزیزان تهیه شده است به نام مستند سازه های عظیم دنیا که محصول شبکه ی National Geographic می باشد . این مستند بسیار زیبا به صورت دلنشین به تحلیل و چگونگی ساخت چندین سازه ی عظیم می پردازد . پیشنهاد میکنم این مستند بسیار باارزش را از دست ندهید . مستندی فوق العاده برای معماران و طراحان

این مجموعه در 6 دی وی دی و به صورت کامل و بدون دستکاری آماده شده تا شما عزیزان از این گنجینه ی پرارزش استفاده کنید .

محتویات کالا :

DVD 1 : چگونگی ساخت بزرگترین هرم اهرام ثلاثه ، بزرگترین اوراقی دنیا ، بلندترین هتل دنیا ، بنای کلوسئوم در رم ، بزرگترین چاه ها و پالایشگاه ها بر روی اقیانوس ، جزیره ی شگفت انگیز ، بزرگترین بندرگاه دنیا

DVD 2 : چگونگی ساخت ماهواره ی بزرگ آسمان شکاف ، بزرگترین برج مخابراتی دنیا ، بزرگترین آسمانخراشهای دنیا ، ایستگاههای قطب جنوب ، بزرگترین استحکامات نظامی مخفی دنیا ، بزرگترین مته ی بخاری دنیا ، صنایع فولاد ، بزرگترین زیردریایی دنیا

DVD 3 : چگونگی ساخت بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان ، بزرگترین تونل آمریکا ، بزرگراهی دو طرفه و بدون تقاطع ، استادیوم المپیک پکن ، مجموعه آبی پکن ، ساخت آجر و بتن ، بزرگترین سازه ی ساختمانی دنیا ، کلیسای جامع شارت در فرانسه

DVD 4 : چگونگی ساخت سیمان ، حفاری معدن الماس ، منظقه رویایی دبی ، جزیره ی نخل دبی ، قطار برقی فوق سریع ، کوهستان زباله (بازیافت زباله) ، پل گلدن گیت آمریکا ، تندروترین و بزرگترین کشتی جانگردی دنیا ، بزرگترین سد دنیا (سد هوور آمریکا)

DVD 5 : بزرگترین هتل یخی جهان ، پل غیر ممکن چین ، پل غیرممکن دانمارک به سوئد ، سد اتاپیو ، فرودگاه کانزای ژاپن ، بزرگترین سیستمهای حمل و نقل هوایی ، پل غول پیکر یونان ، پل بزرگ میلائو مرز بین فرانسه و اسپانیا ، بزرگترین کارخانه ی چاپ اسکناس دنیا

DVD 6 : چگونگی ساخت بزرگترین و پیشرفته ترین زندان دنیا ، حفاری چاه نفت ، جزیره ی نخل آبی ، کانال پاناما ، بندر روتردام هلند ، برجهای مولد برق دبی ، کشتی کوئین ماری 2 ، ناو هواپیمابر رونالد ریگان 

 

 

OneLight Workshop

قیمت محصول : 1500

امروزه دوربینهای دیجیتال بسیار فراگیر شده و همه ی افراد مشغول عکاسی هستند ولی اصول عکاسی حرفه ای را نمی دانند و نمیتوانند عکسهای حرفه ای بگیرند . این مجموعه ی آموزشی یک ورک شاپ فوق العاده از یک عکاس فوق حرفه ای به نام Zack Arias میباشد که با دنبال کردن آن میتوانید گوشه ی اتاق خود را به یک استدیو عکاسی تبدیل کنید و عکسهای خارق العاده از مناظر و اشخاص تهیه کنید .

 

 

Game Engine Pack

قیمت محصول : 2500 تومان

موتورهای بازی ، کتابهای بازیسازی و برنامه نویسی ، آموزشهای تصویری ، نرم افزارهای مرتبط و صدها فایل لازم برای بازیسازی در این مجموعه قرار گرفته تا شما عزیزانی که به بازیسازی علاقه مند هستید ، با استفاده از این مموعه راه پیشرفت را طی کنید و بازیهایی با کیفیت عالی بسازید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 9 فروردين 1386برچسب:, :: 10:52
محمد معماری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گرافیک و تصویرسازی و آدرس 3d-graphic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 557
بازدید کل : 69425
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1